Polityka Prywatności
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), przypominamy najważniejsze informacje dotyczące zasad
przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 r.
Witryna internetowa www.icssystems.pl (dalej jako Strona internetowa) jest prowadzona przez Spółkę
pod firmą IC Systems Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie ul. Traugutta 20/21,
zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla
Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000914463 , NIP:
679-31-16-053, (zwana dalej: Spółką lub ADO).
Spółka gromadzi, przetwarza i wykorzystuje Państwa dane osobowe wyłącznie zgodnie z opisanymi niżej
zasadami i obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
Niniejsza polityka ochrony danych osobowych ma zastosowanie do wszystkich przypadków, w których
Spółka:
- jest administratorem danych osobowych
- przetwarza dane osobowe
1. ADMINISTRATOR DANYCH I KONTAKT
Administratorem Danych Osobowych (ADO) czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
przetwarzania Państwa danych osobowych, jest IC Systems Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Z ADO
można się skontaktować poprzez adres email biuro@icssystems.pl lub pocztą tradycyjną kierując
korespondencję na adres siedziby tj. IC Systems Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Krakowie ul. Traugutta 20/21 lub osobiście w siedzibie ADO.
2. CZYM SĄ DANE OSOBOWE?
Dane osobowe to informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
fizycznej, w szczególności takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres pocztowy
adres IP komputera.
3. PODSTAWA PRZEWARZANIA DANYCH
Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
zawartych umów, skierowanych zapytań, na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w
treści zgody, gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez ADO lub stronę trzecią.
4. CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:
a) wykonywania czynności związanych z obsługą treści kierowanych do nas zapytań zawartych w
korespondencji e-mailowej, telefonicznej oraz pocztą tradycyjną, w szczególności dotyczących
kontaktu, obsługi zgłoszeń i pytań, przedstawienia ofert handlowych, realizacji sprzedaży,
rozpatrzenia reklamacji, rozwiązywania problemów technicznych
b) realizacji umowy (w szczególności rezerwacyjnej, deweloperskiej, przyrzeczonej), gdy osoba,
której dane dotyczą jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem
umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą,
c) związanym z obsługą czynności dotyczących procesu inwestycyjnego którym jesteście Państwo
zainteresowani
d) realizacji przedsięwzięcia deweloperskiego
d) statystycznych, archiwizacyjnych, reklamacyjnych
e) realizacji innych, prawnie usprawiedliwionych celów, w tym także jeżeli jest to niezbędne do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń w postępowaniu sądowym, administracyjnym lub też innym
postępowaniu pozasądowym wraz z zabezpieczeniem dokumentacji na potrzeby ochrony przed ewentualnymi
roszczeniami lub na potrzeby dochodzenia roszczeń
5. KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH I ŹRÓDŁA POCHODZENIA
Przetwarzamy dobrowolnie podane przez Państwa dane osobowe w zakresie:
a) dane identyfikujące osobę: imię i nazwisko, imiona rodziców, adres e-mail, numer PESEL, numer i
seria dowodu osobistego, numer konta osobistego, numer telefonu, stan cywilny, adres pocztowy –
wskazane przez Panią/Pana podczas kontaktu lub podane w związku z koniecznością zawarcia umów –
zgodnie z odpowiednimi wymogami prawa
W przypadku korzystania naszej strony internetowej ADO, w celu zapewnienia Państwu potrzebnych
informacji na naszej Stronie internetowej, przetwarzamy również następujące dane:
b) dane rejestrowane automatycznie podczas korzystania z naszej Strony internetowej:
- adres IP urządzenia
- adres strony, którą odwiedzasz na naszej stronie internetowej
- informacje o parametrach połączenia (w tym oznaczenie daty i godziny wizyty)
- kody monitorujące ruch na Stronie internetowej (w tym m.in. poprzez zapisywanie w urządzeniach
końcowych pliki cookies (tzw. „ciasteczka”),
- właściwości urządzenia, w szczególności system operacyjny, używana przeglądarka i rozmiar okna
przeglądarki.
6. ZASADY UDOSTĘPNIANIA DANYCH
Przede wszystkim dostęp do Państwa danych osobowych będą mieli nasi Pracownicy i Współpracownicy,
czyli osoby które upoważniliśmy do przetwarzania danych osobowych w związku z wykonywaniem
przyznanych im praw i zleconych zadań. Państwa dane będą udostępnieniu podmiotom zewnętrznym
wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych tzn. wówczas, gdy będzie to konieczne w celu realizacji
wiążących nas z Państwem relacji w szczególności: instytucjom bankowym podmiotom obsługującym lub
realizującym proces inwestycyjny, na podstawie zawartych z tymi podmiotami umów. Informujemy, iż
Państwa dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa do przetwarzania
danych osobowych, w związku z prowadzoną przez nas działalnością (organy podatkowe itp.). Nie
będziemy przekazywać Państwa danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Państwa
dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
7. OKRES PRZECHOWYWANIA
Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt. 4, a po tym czasie w zakresie i przez okres wynikający z przepisów prawa, w
szczególności:
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda
wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez ADO tak długo, aż zgoda nie zostanie
odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia
roszczeń jakie może podnosić ADO i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis
szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o
świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej -
trzy lata.
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy,
wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez ADO tak długo, jak jest to niezbędne do
wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla
roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności
gospodarczej - trzy lata.
- Dane rejestrowanie automatycznie określone w pkt. 5b zostaną usunięte
lub uczynione anonimowymi po upływie 12 miesięcy.
8. JAKIE SĄ PAŃSTWA PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Mają Państwo w stosunku do nas jako ADO następujące prawa w odniesieniu do danych osobowych, które
Państwa dotyczą:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w
przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia
zapomnianym), w przypadku, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób
przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest
podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z prawa,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w
przypadku, gdy:
- osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
- przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
- ADO nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje
ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu
ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie ADO są nadrzędne wobec podstawy
sprzeciwu
- prawo do przenoszenia danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są
następujące przesłanki:
- przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą
lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
- przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie
spełnione są następujące przesłanki:
- zaistnieją przyczyny związane z Państwa szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania
danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej przez ADO,
- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez ADO lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny
charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której
dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane
dotyczą jest dzieckiem.
Mają Państwo również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą
w Warszawie przy ul. Stawki 2, w związku z naszym przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
Jeżeli Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie zgody w określonym celu, macie
Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie takiej zgody nie wpływa jednak na
zgodność z prawem przetwarzania przez nas danych osobowych, którego dokonaliśmy na podstawie zgody
przed jej cofnięciem. Zgodę możesz wycofać przez wysłanie informacji o cofnięciu zgody za
pośrednictwem formularza kontaktowego zmieszczonego na Stroni internetowej, na adres email:
biuro@icssystems.pl, pocztą tradycyjną na adres ADO lub wycofać osobiście stawiając się w siedzibie
ADO.
W uzasadnionych przypadkach, wynikających z przepisów prawa, nakładanych na nas obowiązkach lub
prawnie uzasadnionym celu przetwarzania, Państwa prawa mogą ulegać ograniczeniu. W takim przypadku
przekażemy Państwu odpowiednią informację.
9. ZASADY POLITYKI COOKIES
Z zasadami polityki cookies możecie się Państwo zapoznać poniżej.
10. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
Niniejsza polityka obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce prywatności, na które może wpłynąć rozwój technologii
internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego
serwisu internetowego i aktualizowania polityki prywatności w związku z tymi
okolicznościami.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, zwłaszcza w artykułach,
wiadomościach oraz w postaci obrazków. Takie strony internetowe nie są w żaden sposób nadzorowane
przez nasz serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z
którymi zalecamy się zapoznać.
Zasady polityki cookies
- Strona internetowa korzysta z plików cookies (tzw. „ciasteczka”), które
stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w
urządzeniu końcowym użytkownika Strony internetowej i przeznaczone są do korzystania ze
stron internetowych. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której
pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem
zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do
nich dostęp jest operator: www.icssystems.pl
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia
statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Stron
internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- utrzymanie sesji
użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Strony
internetowej ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu
wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci
Google.
- zapamiętania zmiany rozmiaru czcionki i kontrastu
- W ramach Strony Internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje
plików
- cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz
- „stałe” (persistent cookies).
Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym
Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia
oprogramowania (przeglądarki internetowej).
„Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas
określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka
internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Strony internetowej mogą dokonać zmiany ustawień w tym
zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także
automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc
lub dokumentacja przeglądarki internetowej. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą
wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i
wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców
oraz partnerów. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać
zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony
prywatności Google Analytics. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w
szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik
korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub
czasie pozostawania na danej stronie. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika
gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje
wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia:
https://www.google.com/ads/preferences/
Korzystanie ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one
zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany
ustawień dotyczących cookies.